Data
27-03-2019

Ora
9:00

Locatie
Hotel Marriott

Oras
Bucuresti

Despre MORE Networking

„Nu mai romantiza despre cat de buna e viata de antreprenor. Este o lupta continua pentru salvarea vietii companiei si a pielii tale – zi de zi, in fiecare saptamana.”

MORE Networking este o comunitate unde oamenii se intalnesc pentru a impartasi realitatile vietii de antreprenor, a se cunoaste, a crea valoare si a se recomanda. Pentru ca cea mai buna cale de a progresa este sa fii in compania oamenilor care sunt deja pe drumul pe care vrei sa fii.

Pentru al treilea an consecutiv, va invitam la cel mai important eveniment de business networking al anului si locul unde isi dau intalnire peste 100 de oameni din mediul de business romanesc – Conferinta anuala MORE Networking. Sarbatorim 3 ani de antreprenoriat pe bune!

Tema din acest an este Old school VS New school – antreprenorul clasic VS noul val de antreprenori. Am invitat alaturi de noi antreprenori cu multi ani si experiente de business si in punem fata in fata cu oamenii din noul val de antreprenori si mult entuziasm.

Ce s-a schimbat? Ce lectii am invatat? Ce metode pastram si unde trebuie sa schimbam perspectiva? Va fi o zi plina de dezbateri si discutii constructive, acompaniate de MULT networking si finalizate de GALA premiilor de excelenta in networking.

Va asteptam alaturi de noi! #MOREpeople #MOREvalue

Despre eveniment

2

PANELURI

Discutii constructive si schimb de experiente intre 12 antreprenori – experienta de business vs entuziasmul inceputului de drum. Ce s-a schimbat in mindsetul antreprenorului si ce aduce noul val de antrenorii – aflam din cele 2 paneluri ale zilei si povestile de pe scena conferintei.

10

SPECIALISTI

Anual invitam pe scena conferintei anuale specilisti din diverse domenii de activitate, care ne motiveaza si ne ofera instrumente eficiente de afaceri. Anul acesta ne dorim sa aflam insight-uri din domenii precum comert, marketing online, HORECA, business social, productie sau servicii.

120

PARTICIPANTI

Peste 100 de participanti au fost prezenti la editiile anterioare si speram si mai multi sa ni se alature in acest an. Contactele aduc contracte si peste 80% din oamenii de vanzari spun ca o buna parte din profit este realizat din comunitati de networking si recomandari calificate de business.

4

SESIUNI networking

In acest an suntem hotarati sa dam o mai mare importanta sesiunilor de Networking. Astfel incat in cadrul acestor evenimente vom aloca mai mult spatiu, pentru ca toti cei prezenti sa interactioneze si sa faca schimb de experiente – prin exercitii dedicate de networking.

Despre speakeri

ATENA BOCA

La Primul Bebe

Singura romanca aleasa de Facebook in programul Community Leadership 2018!

CRISTINA OTEL

Soul Bloom

``Sa ne oprim din alergatul pe pilot automat si sa cream spatiu pentru a fi, nu doar pentru a face.``

AVI CICIREAN

Brand Minds

``Intr-o societate in care cultura de „ce e-al tau e pus deoparte” este la ea acasa, drive-ul este combustibilul oamenilor de succes.``

CALIN CINDEA

Mosia Corbeanca

``Povestea a inceput acum un an, cu un spatiu urban unde voiam sa recream atmosfera de pe maidanul copilariei.``

LAVINIA RASCA

Exec-Edu

``Cand esti bun in ceea ce faci si pui suflet, e imposibil să nu fii remarcat.``

IREN ARSENE

Curtea Veche

“Este suficient sa citesti zilnic si magia se intampla de la sine.”

ALEX MATIES

Morile Maties

``Noi, in Maramures, facem totul din suflet. Punem suflet si atunci cand ne bucuram, punem suflet si atunci cand ne intristam.``

VLADIMIR DINCU

UiPath

In lumea startup-urilor, evaluarea de peste un miliard inseamna ca ai atins pragul de „unicorn”.

RALUCA CHISU

KinetoBebe

``O alternativa la serviciile de stat in recuperare si o alta lumina peste tot ce inseamna meseria de terapeut.``

OANA STAN

Techir

Un brand autohton ce valorifica si celebreaza miracolele naturii si resursele naturale din inima lacului Techirghiol.

ANDREEA PAUL

Inaco

``In viitorul apropiat, inlocuirea de catre roboti a oamenilor in actiunile care cer repetitivitate, efort fizic, risc, precizie deosebita va fi aproape totala.``

ALIN COPINDEANU

Tudor. Personal Tailor

O industrie cu traditie, asa cum este cea a croitoriei pe comanda poate fi reinventata folosind mijloacele tehnologice din prezent.

Despre beneficii

DE CE SA PARTICIPI?

Pentru mai multe oportunitati de business - parteneri, clienti, furnizori. Pentru mai multa vizibilitate a afacerii si a brandului personal. Pentru experiente de business & ANTREPRENORIAT pe bune.

CUI SE ADRESEAZA?

Evenimentul este dedicat antreprenorilor, managerilor, specialistilor si tuturor celor care au inteles importanta pe care o are networking-ul, in dezvoltarea afacerii pe care o reprezinta sau a brand-ului personal.

MORE NETWORKING?

Conferinta creeaza un mediu de interactiune, intr-un spatiu dedicat relationarii, cu oameni de afaceri din domenii de activitate diverse, IMM-uri, ONG-uri si antreprenorii membrii in comunitatea MORE Networking.

Parteneri

Cu sprijinul

De ce sa participi

MORE space

Un eveniment premium trebuie sa aiba o locatie premium. De aceea, incepand cu acest an Conferinta Anuala MORE Networking este gazduita de unul dintre cele mai mari hoteluri din Bucuresti.

MORE people

In fiecare an premierm performanta in networking si membrii activi pentru implicare, motivatie, entuziasm, rezultate de business & MORE.

MORE food

Ca de obicei, Conferinta MORE Networking include acces la pranz si pauzele de cafea, cu meniul unui hotel de 5 stele si chef choice.

AGENDA

9:00 - Inregistrare & exercitiu networking

10:00 - Discurs de bun venit

10:30 - PANEL 1 - antreprenorul clasic vs noul val de antreprenori

11:45 - Pauza de cafea

12:00 - Prezentare partener

12:30 - Sesiune de Speed Networking

13:45 - Pauza de pranz

14:30 - LIVE on STAGE - invitat special

15:00 - PANEL 2 - antreprenorul de ieri si de maine!

16:15 - Gala premiilor in NETWORKING

16:30 - Moment SURPRIZA

* Taxa de participare la eveniment este de 200 lei

**Include accesul la toate prezentarile incluse in program, pauza de pranz, pauzele de cafea, accesul la materialele si prezentarile speakerilor inclusi in program.

***In cazul anularii participarii in perioada 20 februarie – 10 martie, taxele vor putea fi returnate in procent de 50%. Daca anularea inscrierii survine incepand cu data de 10 martie 2019, taxele nu vor mai putea fi returnate.

#morenetworking

Urmareste-ne si pe retelele sociale pentru a fi la curent cu ultimele noutati!

MORE events

Daca doriti sa deveniti PARTENERII nostri, ne puteti contacta folosind datele de mai jos:

Persoana de contact

Roxana Domnica

Telefon

0721 570 574