INTREBARI FRECVENTE
DE CE MORE NETWORKING?
MORE Networking este o comunitate necompetitionala de oameni de afaceri, antreprenori, directori de departamente si freelanceri care isi propun sa redefineasca experienta de business networking, prin intalniri bilunare de networking si ateliere de neworking.
Succesul individual este succesul comunitatii.
MORE Networking este o comunitate unde oamenii se intalnesc pentru a invata unul de la altul, a se cunoaste, a crea valoare si a se recomanda.
Entuziasmul este prezent in tot ceea ce facem si ne defineste cu tarie.
CE CONDITII TREBUIE SA INDEPLINESC PENTRU A DEVENI MEMBRU?
Inscrierea in comunitatea MORE nu este limitata de rasa, religie, sex, origine nationala sau varsta.
Fiecare grup isi rezerva dreptul de a accepta sau refuza membrii, in functie de obiectivele de business.
Membrii MORE Networking pot fi companii, antreprenori, directori executivi si cu alte pozitii de conducere, organizatii si freelanceri.
Membrii trebuie sa fie persoane cu putere de decizie.
Membrii trebuie sa fie dispusi sa investeasca timp pentru participarea la intalniri si ateliere.
Membrii trebuie sa foloseasca intrumentele de networking eficient, pentru a-si atinge obiectivele in networking.
Membrii trebuie sa ofere valoare, informatii, sfaturi si recomandari.
Moneda reala a networkingului este schimbul de referinte.
CARE SUNT COSTURILE PENTRU MEMBRI?
Exista 2 tipuri de membership – anual & semi anual.
Pe langa taxa anuala, fiecare membru plateste taxa de catering (50 Ron) pentru intalnirile bilunare.
Orice alt eveniment de business & networking organizat de comunitate si dedicata membrilor si invitatilor sai va avea costuri separate, care vor fi comunicate punctual.
CUM POT DEVENI MEMBRU INTR-UN GRUP?
Poti veni la o intalnire de networking unde vei cunoaste membrii echipei, vei afla daca domeniul tau de activitatea este ocupat si vei primi formularul de inscriere. Formularul nu poate fi solicitat online!
In urma completarii formularului de inscriere, unul din mentorii echipei iti va solicita o intalnire pentru a discuta regulamentul membrilor si a analiza aplicarea ta la grupul respectiv – obiective personale, ce valoare aduci echipei, ce astepti de la echipa.
Dupa raspunsul pozitiv al Consiliului Director, membrul achita factura de membership si primeste acces pe emailul de grup, materialele grupului si trainingul de networking.
CE BENEFICII UNICE AU ATELIERELE DE NETWORKING?”
Atelierele de networking sunt intalniri ale membrilor comunitatii, focusate pe teme de interes si provocari punctuale.