INTREBARI FRECVENTE

MORE people | MORE business | MORE friends | MORE fun

DE CE MORE NETWORKING?

MORE Networking este o comunitate necompetitionala de oameni de afaceri, antreprenori, directori de departamente si freelanceri care isi propun sa redefineasca experienta de business networking, prin intalniri bilunare de networking si ateliere de neworking.

Succesul individual este succesul comunitatii.

MORE Networking este o comunitate unde oamenii se intalnesc pentru a invata unul de la altul, a se cunoaste, a crea valoare si a se recomanda.

Entuziasmul este prezent in tot ceea ce facem si ne defineste cu tarie.

CE CONDITII TREBUIE SA INDEPLINESC PENTRU A DEVENI MEMBRU?

Inscrierea in comunitatea MORE nu este limitata de rasa, religie, sex, origine nationala sau varsta.

Fiecare grup isi rezerva dreptul de a accepta sau refuza membrii, in functie de obiectivele de business.

Membrii MORE Networking pot fi companii, antreprenori, directori executivi si cu alte pozitii de conducere, organizatii si freelanceri.

Membrii trebuie sa fie persoane cu putere de decizie.

Membrii trebuie sa fie dispusi sa investeasca timp pentru participarea la intalniri si ateliere.

Membrii trebuie sa foloseasca intrumentele de networking eficient, pentru a-si atinge obiectivele in networking.

Membrii trebuie sa ofere valoare, informatii, sfaturi si recomandari.

Moneda reala a networkingului este schimbul de referinte.

CARE SUNT COSTURILE PENTRU MEMBRI?

Exista 2 tipuri de membership – anual & semi anual.

Pe langa taxa anuala, fiecare membru plateste taxa de catering (50 Ron) pentru intalnirile bilunare.

Orice alt eveniment de business & networking organizat de comunitate si dedicata membrilor si invitatilor sai va avea costuri separate, care vor fi comunicate punctual.

CUM POT DEVENI MEMBRU INTR-UN GRUP?

Poti veni la o intalnire de networking unde vei cunoaste membrii echipei, vei afla daca domeniul tau de activitatea este ocupat si vei primi formularul de inscriere. Formularul nu poate fi solicitat online!

In urma completarii formularului de inscriere, unul din mentorii echipei iti va solicita o intalnire pentru a discuta regulamentul membrilor si a analiza aplicarea ta la grupul respectiv – obiective personale, ce valoare aduci echipei, ce astepti de la echipa.

Dupa raspunsul pozitiv al Consiliului Director, membrul achita factura de membership si primeste acces pe emailul de grup, materialele grupului si trainingul de networking.

CE BENEFICII UNICE AU ATELIERELE DE NETWORKING?”

Atelierele de networking sunt intalniri ale membrilor comunitatii, focusate pe teme de interes si provocari punctuale.

BENEFICIILE ATELIERELOR DE NETWORKING:

Cunosti mai bine membrii grupului de networking

Afli informatii despre un anumit domeniu

Inveti din greselile facute/succesele obtinute

Poti oferi si primi feedback real

Inveti noi metode de lucru impreuna cu echipa

Te bucuri de increderea si incurajarea celorlalti membrii

Inveti sa asculti provocarile celorlalti

Inveti sa ajuti fara sa astepti nimic in schimb

Inveti sa ceri recomandari de la partenerii/colegii de echipa

CE OFERA STATUTUL DE MEMBRU?

Exclusivitate pentru domeniul tau de activitate

Acces la email de grup

Acces la baza de date a comunitatii

Participare la intalnirile bilunare de networking

Participare la atelierele bilunare de netwoking

Vei invata sa creezi o prima impresie cu impact

Vei avea acces la strategia de business networking M.O.R.E.

Vei sti cum si ce sa comunici despre tine sau afacerea ta in 60 de secunde

Vei sti cum sa dezvolti relatii durabile de business

Vei putea aplica informatiile imediat in contextul tau de business

Vei cunoaste potentiali noi colaboratori, furnizori, parteneri

Vei identifica noi idei, resurse si informatii de valoare

Ai oportunitatea sa te prezinti ca specialist sau generezi valoare intr-o comunitate de profesionisti

DE CATE ORI POT PARTICIPA LA INTALNIRILE UNEI ECHIPE?

Ne poti vizita de 3 ori pe an

Daca domeniul tau de activitate este ocupat, poti merge la alt grup

Nu sustinem colectionarii de carti de vizita!

CAND SI UNDE AU LOC INTALNIRILE UNUI GRUP?

Fiecare grup are o zi de intalniri stabilita la infiintarea grupului

Intalnirile de networking sunt intotdeauna dimineata, la 08:30, in sali de conferinta

Atelierele de networking au loc intotdeauna dupa amiaza, la 17:30, la sediul fiecarui membru sau intr-un loc public, agreat de echipa

CUM FUNCTIONEAZA UN GRUP DE NETWORKING?

Un grup de networking se intalneste bilunar in intalniri de networking

Membrii isi aduc invitati – parteneri, furnizori, clienti, prieteni pentru a ne cunoaste, a ne prezenta si a stabili viitoare posobile colaborari

In afara de intalniri, membrii se intalnesc la ateliere de networking – destinate exclusiv membrilor. Obiectivul acestora era sa cunoastem mai bine fiecare membru – domeniul pe care il reprezinta, unicitatea serviciilor si produselor si provocarile cu care se confrunta

Atelierele de networking sunt cele care le permit membrilor sa faca schimb de idei si brainstorming pe provocari, se se ajute cu metode de lucru si sa se recomande

Ambele tipuri de activitate sunt obligatorii, pentru ca prima regula a succesului este sa fii prezent!

CUM FUNCTIONEAZA UN GRUP DE NETWORKING?

Intr-o comunitate de networking se formeaza mai multe grupuri, fiecare cu un Consiliu Director, membri si reguli de functionare

Un grup este format din cel putin 11 membri (oameni de afaceri, antreprenori, manageri departamente, etc) si se accepta o singura persoana pe domeniu de activitate. Astfel un grup poate acoperi multe sectoare de activitate si implicit poate avea informatii si referinte din multe verticale de piata.

Grupul are ca obiectiv cresterea sumei generate din recomandari si referinte si aducerea de membrii activi, valorosi si altruisti.