Echipe De Networking
Vezi membrii comunitatii MORE.
Echipa
Power Team
Echipa
Leaders
Echipa
Premier
Intr-o comunitate de networking se formeaza mai multe grupuri, fiecare cu un Consiliu Director, membrii si reguli de functionare:
- Un grup este format din cel putin 11 membrii
- Se accepta o singură persoană pe domeniu de activitate intr-un grup.
- Participarea este cheia succesului unui grup.
- Membrii pot participa aducand invitati la intalnirile de networking, fiind prezenti la toate atelierele si evenimentele de networking, implicand-use activ in provocarile grupului, asigurandu-si astfel vizibilitatea si increderea celorlalti.
- Invitatii pot participa de 3 ori la intalnile de networking ale aceluiasi grup
- Daca domeniul tau este ocupat intr-un grup, viziteaza altul sau incepi sa construiesti un nou grup si bucura-te de avantajele de a fi fondatorul lui.
- Membrii grupului dezvolta relatii bazate pe incredere, prin participarea frecventa si intalnile periodice – de aici se nas parteneriate, recomandari, contracte. Dar mai ales – relatii durabile!
Cei 4 P ai unui grup de networking
Exista 4 ingrediente esentiale ale unui grup de networking de succes:
Purpose
Care este obiectivul membrilor si al echipei? Ce informatii prezinta?
People
Cine sunt membrii echipei? Ce ii leaga? Cine este in Comitetul Director?
Place
Unde au loc intalnirile de networking si cat costa? Cata valoare adauga timpului investit?
Promotion
Ce evenimente se vor organiza ulterior? Cum se promoveaza? Cum isi promoveaza membrii?
De ce sa devii membru?
- Ai oportunitatea sa te prezinti ca specialist sau generezi valoare intr-o comunitate de profesionisti.
- Exclusivitate pentru domeniul tau de activitate
- Intalniri bilunare
- Vei invata sa creezi o prima impresie cu impact
- Vei stii cum si ce sa comunici despre tine sau afacerea ta in 60 de secunde
- Vei stii cum sa dezvolti relatii durabile de business
- Vei putea aplica informatiile imediat in contextul tau de business
- Vei cunoaste potentiali noi colaboratori, furnizori, parteneri
- Vei identifica noi idei, resurse si informatii de valoare