De ce să ai în vedere construirea unui blog pentru business-ul tău? Iată mai multe informații care te-ar putea interesa!
Blogul de business este un instrument de bază și reprezintă cartea de vizită a oricărui om de afaceri.
În secolul vitezei, oamenii ne cunosc și interacționează cu noi online. Mulți dintre cei care interacționează cu noi, nu mai ajung să ne cunoască în viața reală deoarece informația despre noi este la un click distanță.
Uneori, vorbim de prima impresie. Știi că te prezinți în fața cuiva și contează atitudinea pe care o ai, gesturile, tonul vocii, feul în care ești îmbrăcat. Iar, interlocutorul tău are maxim 10 secunde la dispoziție să își creeze o impresie despre tine. Te va cataloga ca prietenos sau distant, serios sau neserios, profesionist sau lipsit de profesionalism. Totul se întâmplă rapid.
Dezvoltarea online
Odată cu dezvoltarea online-ului, impresia s-a transformat în preimpresie. Tocmai de aceea, blogul de business este vital și denumit instrument de bază în businessul tău.
Oamenii află cine ești, cu ce te ocupi, ce servicii oferi și unde te pot găsi butonând din confortul casei sau într-un moment de pauză în trafic.
Recomandări pentru un blog de business de calitate:
- Foloseste conținut de calitate. Este foarte important să ai texte unice și originale. Vorbește despre lucruri relevante și de interes pentru clienții tăi.
- Fă-ți un avatar de client: comunică pe un șablon și nișează comunicarea online în blogul de business. Vorbește specific și găsește acel client ideal care ai vrea să îți cumpere produsele și serviciile.
- Plasează-te ca expert. Vorbește în blogul tău de business despre ceea ce faci și despre experiența ta. Adu povești reale și rezultate. Găsește acele cuvinte și acele relatări care îți pun în evidență calitățile tale profesionale. Vorbește despre studiile tale care te recomandă pentru activitatea prestată de tine sau vorbește de anii pe piața domeniului antreprenorial. Vino cu exemple de succes și împartașește-le celorlalți din experiența ta.
- Folosește poze profi. Adaugă doar imagini de calitate. Fă-ți poze de branding realizate de un fotograf profesionist. Alege să ai o ședință fotoprofesionistă și pentru produsele tale pentru a transmite potențialilor tăi clienți mai multă claritate, profesionalism, seriozitate.
- Fă-ți un site de business bine lucrat. Alege să ai optimizare SEO pentru conținutul acestuia deoarece așa devii relevant în google. Alege specialiști în realizarea site-urilor deoarece asta ajută să ai un site bine lucrat care se deschide rapid și te plasează în zona de expert.
La nivel inconștient, odată ce ai investit într-un blog de business, vei transmite celorlalți că ești persoana care ia lucrurile în serios și care investește constant la businessul lui.
Citește și despre noi perspective asupra businessului tău:https://morenetworking.ro/ce-poti-face-pentru-a-te-bucura-de-noi-perspective-asupra-afacerii-tale/
Blog de business
Te va scoate din anonimat și te va diferenția de cei din jur. Imaginează-ți că – la rândul tău – primești o recomandare de la cineva pentru un anumit serviciu de care tu ai nevoie.
Cum verifici că acea persoană este reală și potrivită ție? O vei căuta pe google, pe social media și pe site.
Întodeauna în site vor fi toate informațiile relevante așezate la îndemâna oricărei persoane care interacționează cu un site.
Odată ce o persoană îți accesează site-ul, poate avea acces la resurse educative și informații relevante din domeniul tău. Diverse recomandări, sugestii, feluri în care poate rezolva o problemă.
Toate acestea, printr-un blog de business, te pun în valoare și ajută persoana care ți-a accesat blogul să interacționeze inteligent și eficient cu tine și cu serviciile tale.
Astfel, face transfer de încredere și vânzarea este ca și făcută.
Ulterior, când vă cunoașteți și faci vânzarea propriu-zisă, vei fi surprins cum anumiți clienți îți vor spune cât de ușor s-au regăsit și cât de utile au fost informațiile furnizate.
Nu ezita! Construiește constant în dezvoltarea blogului de business și afacerea ta va accelera.