Afacerea – cum scoți la suprafață punctele forte într-o prezentare și ce anume evidențiezi? Iată mai multe informații!
Atunci când ne aventurăm în deschiderea unei noi afaceri trebuie să ținem cont de anumite aspecte care poate pentru început nu ni se par importante, dar pe parcurs ne vom da seama că ele sunt vitale pentru bunul mers al afacerii. În funcție de domeniul de activitate pe care îl avem vom opta pentru anumite acte, autorizații, dar și promovare și calitate a serviciilor. Este foarte important ca atunci când oferim servicii de orice fel să ne punem atenția pe calitate, deoarece ne dorim ca fiecare client să fie mulțumit, pentru ca mai apoi să revină sau să ne recomande altor persoane.
Dacă îți dorești să iei contact cu alți antreprenori care sunt fie la început de drum, fie experți, poți alege să faci parte dintr-un grup de networking și cu siguranță nu vei regreta această decizie. Prin grupul de networking poți nu numai să cunoști oameni noi, ci și să înveți multe lucruri utile de la ei pe care să le aplici în afacerea ta, sau poți să găsești noi clienți sau parteneri. La întâlnirile de networking vei avea posibilitatea să îți reprezinți afacerea, astfel încât toți participanții să știe cu ce te ocupi.
Iată câteva aspecte ce trebuie evidențiate atunci când îți prezinți afacerea:
- Domeniul de activitate
Este necesar ca atunci când prezinți afacerea ta altor persoane să lămurești de la bun început cu ce te ocupi mai exact, căci altfel oamenii pot fi confuzi, neînțelegând despre ce vorbești. Așadar, ar fi bine ca prezentarea ta să înceapă cu informații succinte despre domeniul de activitate al afacerii tale, ce anume oferi, ce cauți și așa mai departe. Atunci când vorbești despre domeniul de activitate al afacerii tale trebuie să fii foarte informat, ca în cazul în care primești întrebări să știi exact ce să răspunzi, în raport cu firma ta.
- Feedback-ul clienților și angajați
Dacă afacerea ta oferă anumite servicii și ai mai multi angajați poți expune câteva feedback-uri de la clienții care au apelat la serviciile tale, iar de asemenea poți vorbi puțin despre angajații tăi, cu ce se ocupă fiecare în firmă și care este aportul lor la desfășurarea activităților de zi cu zi. Cu cât informațiile despre afacerea ta sunt mai transparente, cu atât ai mai multe șanse ca oamenii cărora le vorbești să prindă încredere și să își dorească să afle mai multe atât despre tine, cât și despre afacerea ta.
- Obiective
Orice afacere, mai mult ca sigur, are anumite obiective încă dinainte să fie pornită. Astfel, poți prezenta oamenilor care sunt obiectivele tale. Bineînțeles, acestea se pot schimba de la an la an, în funcție de cât de multe obiective ai reușit să atingi în anul anterior. Faptul că îți expui obiectivele și explici care dintre obiective au fost deja îndeplinite denotă seriozitatea ta față de afacerea pe care o ai și dorința de a evolua constant în tot ceea ce faci, iar oamenii vor fi mult mai atrași să vină personal la tine și să apeleze la serviciile tale, sau chiar să dorească o colaborare.
Fiecare afacere este importantă pentru noi, de aceea îți recomandăm să te alături întâlnirilor de networking de la MORE Networking pentru a avea parte de noi posibilități. Oameni noi, provocări noi, lecții învățate. Noi credem că munca, organizarea, respectul și evoluția sunt câteva dintre calitățile pe care orice antreprenor trebuie să le aibă în vedere atunci când se avântă într-o afacere. Nu ezita să ne prezinți afacerea ta, deoarece suntem nerăbdători să avem alături de noi oameni din cât mai multe domenii, pentru a ne deschide orizonturile către numeroase perspective, fiecare având câte o lecție pentru noi.