Antreprenorii care vin la intalnirile de networking ale comunitatii MORE au provocari diverse. Si multi dintre ei mai au o intrebare: Ce verifica un inspector ANAF intr-un control? Colegii nostri de la CV Expert Contabil s-au gandit sa va ofere cateva informatii folositoare – o lista cu documentele de care sa tineti cont. Ni le-au prezentat astazi, la intalnirea de networking si ne-am gandit sa vi le punem la dispozitie. Pentru ca informatia este cheia dezvoltarii!
Soldul
- la registrul de casa
- la banca
- avansurilor de trezorerie
- debitorilor diversi
MPPC, ROI, RI si CIM:
✓ Decizia de numerotare:
- Factura de intrare – N.I.R.
- Bon de consum
- Factura de iesire
- Chitanta
- Dispozitie de plata
- Dispozitie de incasare
- Dare in folosinta obiecte de inventar
- State salarii
✓ Confirmari de sold
- Clienti
- Furnizori
- Banca
- Casa
✓ Marfa
- NIR-ul la achizitie
- Sold gestiune faptic = Sold gestiune scriptic
- Inventar lunar
✓ Decizia de inventariere si inventarul anual al mijloacelor fixe si al obiectelor de inventar.
✓ Salarii
- Registru de personal ( Registru CIM) sau evidenta contractelor de munca
- Statele / Fluturasii semnate / semnati
- Pontajul
- Dosarul de personal
Documentele societatii si Registre obligatorii
- Sediul social sau punctul de lucrul expirate
- Declaratiile pentru sediile secundare atunci cand ai angajati (≤ 5 angajati sau > 5 angajati) si unde se declara impozitul pe salarii
- RUC si REF
- MPPC, ROI, RI si CIM
V-am pus la treaba? Bun. Cand terminati, va asteptam la networking. Pentru ca veti invata din experienta colectiva a membrilor – oameni de afaceri din diverse domenii de activitate si veti putea cere recomandari calificate pentru dezvoltarea business-ului. Vrem sa va cunoastem!
Cream relatii, nu baze de date!