De ce sa intri in comunitatea M.O.R.E.?

By 25 septembrie 2018Blog

Pentru ca avem mereu nevoie de MAI MULTI prospecti si oportunitati, pentru ca trebuie sa avem acces la mai MAI MULTA educatie, pentru ca vrem sa fim mereu la curent cu MAI MULTA informatie de calitate si pentru ca avem nevoie de MAI MULTI oameni entuziasti 🙂

Metode:

“Daca vrei sa ajungi undeva, cel mai bine este sa gasesti pe cineva care a fost deja acolo.” – Robert Kiyosaki

De la linia de productie si logo până la serverul de email, compania nu există fără o serie de instrumente cu care oamenii derulează procesele.

A şti “cum“ înseamnă a avea METODE clare, operațiuni definite, precum: procesul de achiziție clienți, procesul de achiziție materie primă, procesul de tratare a reclamațiilor promovare, relatii cu clienti, marketing, digital processes, time management, etc. Ca manager de companie, trebuie permanent să fii cu ochii pe procese, oameni și pe felul în care ele se ordonează coerent în cadrul afacerii.

A fi tot timpul cu ochii pe oameni și tot ceea ce înseamnă gestionarea resursei umane, pe procese și pe felul în care ele sunt organizate, cunoscute și urmate, pe instrumente și modul în care ele sunt folosite, precum și pe adecvarea și eficiența strategiilor este sumarul managementului structurii interne ale unei companii.

Invata de la antreprenorii din comunitate cum au ajuns la succes sau etape pe care le-au parcurs, greseli si how to. A face parte dintr-o comunitate de business inseamna  a avea acces in primul rand la experiente de business si oameni de afaceri care vor sa le impartaseasca cu tine!  #MOREvalue

Oameni:

“Este vorba de oameni. Este vorba de a crea rețele, de a fi amabil cu oamenii și nu de a da foc podurilor.” – Mike Davidson

Intalnirile de business networking au aparut ca nevoie a oamenilor de a se cunoaste nu doar a se intalni!

Iti facilitam accesul anual la peste 500 de oameni de afaceri, manageri si antreprenori – oameni cu aceleasi nevoi si aspiratii, care te vor motiva si cu care vei incepe sa construiesti relatii de business si sa faci afaceri.

Vei vorbi direct cu antreprenorii din grupul tau de networking despre provocarile tale, vei putea sa ceri feedback si sa faci studii de piata, vei invata sa ceri ajutor si recomandari calificate.

Vei fi cunoscut si recunoscut ca specialist in domeniul tau de activitate, vei putea aduce valoare si recomandari calificate celor cu care interctionezi la intalnirile si evenimentele MORE Networking. #MOREpeople

Recomandari:

“Imi place sa definesc networkingul ca pe o cultivare a unei relatii reciproc avantajoasa, o relație da-si-ia, castig-castig… Rezultatul final poate fi dezvoltarea unui grup mare si divers de oameni care ne vor recomanda continuu si cu bucurie alti parteneri de afaceri, in timp ce facem acelasi lucru pentru ei”. – Bob Burg

Networkingul este o metoda buna de a initia contacte cu potentiali clienti, furnizori, parteneri si chiar angajatori.  Este un instrument de presales si promovare, pozitionare in piata si recomandari calificate.

Vanzarea este prin definite transfer de incredere. Oamenii fac afaceri cu cei pe care ii plac si in care au incredere. Apartenenta la o comunitate de business si un grup de networking aduce un capital de incredere semnificativ! #MOREbusiness

Entuziasm:

“Pentru a construi o retea buna e nevoie de efort, sinceritate si timp”. – Alan Collins

Si entuziasm, adaugam noi! Pentru ca nimic extraordinar nu a fost vreodata facut fara entuziasm si pentru ca ne plac oamenii care zambesc – este prima carte de vizita pe care o primim. #smileMORE

Relatiile sunt catalizator pentru success! Vino in comunitatea oamenilor care creeaza relatii, nu baze de date!

admin

Author admin

More posts by admin

Leave a Reply