La atelierul de networking de ieri, am fost placut impresionata de cineva care a descoperit ce inseamna business networking si ce investitie buna a facut atunci cand a ales sa se alature comunitatii M.O.R.E. Networking.
Nu e uimitor ca oamenii cred ca la intalnirile de networking stai pur si simplu de vorba cu niste oameni, pentru ca nu ai avea altceva mai bun de facut. Uimitor este ca in anul 2016 inca nu stim ca presupunerea e mama esecului 🙂
Spunem oamenilor sa iasa din birouri si sa accepte faptul ca afacerile nu se mai fac asa cum se faceau. Marketingul traditional e in coma. Dar nu vrem sa incepem sa-l tratam. Cu metode noi!
Da, putem avea in continuare oameni de marketing care sa creeze pliante si prezentari in PPT. Sau putem sa-i scoatem din birouri si sa-i trimitem acolo unde sunt clientii nostri. Sa creeze relatii!
Da, putem in continuare sa trimitem campanii de mailing in care sa ne punem cat mai frumos beneficiile si avantajele competitive, sau putem sa mergem sa vorbim despre punctele noastre de valoare direct in fata clientilor.
Da, putem da bani pe flyere pe care sa le oferim aleatoriu, sau putem vorbi oamenilor direct despre cum ii putem ajuta. Putem vinde produse, sau putem oferi solutii.
Da, putem da telefoane reci in baze de date vechi sau noi, sau putem face follow up dupa intalniri de business cu 3 persoane, cu care vei putea incepe un parteneriat pe termen lung.
Da, alegerea este a noastra. Daca alegi sa ai un business si sa te chinui cu metode traditionale s-ar putea sa acumulezi frustrari. S-ar putea sa vezi pe facebook oameni care merg la evenimente, care investesc timp in a vorbi despre afacerea lor si a incerca sa-si educe clientii si sa nu intelegi de ce o fac. Sau ai putea sa vii sa te convingi singur!
Nu, lucrurile nu se intampla peste noapte, asa cum nici business-urile nu cresc intr-un an si cum nici Roma nu a fost construita intr-o zi. Dar a fost construita temeinic.
Nu, nu vei intalni cele mai mari companii la care ai vrea sa ajungi. Dar vei cunoaste oameni care te pot ajuta sa ajungi la companiile dorite. Vei cunoaste oameni care au inteles ca recomandarea este cea mai buna carte de vizita, atunci cand este facuta cum trebuie.
Nu vei intalni doar oameni, ci vei cunoaste povesti!
Construim relatii, avem obiective clare, invatam unii de la altii, folosim experienta colectiva si ne bucuram de suport antreprenorial. Nu esti singurul care are probleme cu angajatii, care are provocari in time management, care incearca sa-si imbunatateasca cash flow-ul sau imaginea companiei. Toti ne confruntam cu aceleasi provocari. Vino sa invatam impreuna!
M.O.R.E. Networking este cu si despre oameni si experiente!
Am concluzionat aseara, dupa un brainstorming de 2 ore cu Grupul Power Team ca cea mai buna abordare de marketing, vanzari si PR este relatia Human to Human. Ca nu conteaza ce vinzi, conteaza cine vinde. Ca poti avea rezultate in business networking la fel ca in orice activitate de business = in egala masura cu munca investita!
In spatele oricarei carti de vizita, se afla o poveste de business care merita spusa. Vino sa-ti spui povestea!