Tabăra de business MORE networking – prima ediție!

În perioada 19-21 mai a avut loc prima ediție a taberei de networking, organizată de Comunitatea More Networking în localitatea Fundata, foarte aproape de Bran. Destinată antreprenorilor, managerilor și oamenilor de afaceri care doresc să stapânească arta networkingului de business, tabăra și-a propus să fie un spațiu de învățare, interactiune și schimb de experiențe, dar mai ales o abordare diferită a celor 5 elemente care stau la baza identității personale și de business: ținută, comunicare, bani, vanzari, contacte.

Într-un loc inspirat de natură, la Casa Muntelui din Fundata, 25 de antreprenori au participat la cele mai frumoase ateliere de business, create special pentru a le oferi oportunitatea de a-și cunoaște propria afacere mult mai bine.

Tabăra de business organizată de More Networking a însemnat trei zile de cunoaștere, trei zile de descoperire, de înțelegere a atuurilor propriului business și de ce nu, a punctelor slabe pe care cu toții le avem. Cu entuziasm, cum altfel?! 🙂

Se știe deja că profesia de antreprenor înseamnă inspirație, dar mai ales capacitatea noastră de a vedea în toți ceilalți care desfășoară business-uri asemănătoare, modele drept punct de plecare în tot ceea ce ne dorim să creem.

În tabără, s-a lucrat pe bune!

Tabăra de business More Networking a însemnat o activitate continuă desfășurată pentru cunoaștere și mai ales pentru identificarea acelor mici strategii care să ne ajute să ne diferențiem de toți ceilalți din piață.

Andrei Bratu, de la Improteca, actor, improvizator, trainer, a fost cel care a dat startul atelierelor de business. Cu zâmbetul pe buze acesta a încercat să evidențieze rolul improvizației în negociere, un lucru oportun pentru atragerea de noi clienți. Pornind de la exercițiile de postură și până la simulări care se demonstreze improvizația, participanții au fost captivați de tot ceea ce au aflat.

Raluca Constantin, consultant de imagine, a fost cea care ne-a vorbit despre vestimentația în business. pornind de la coduri de culoare și până la modul în care noi ne asortam tinuta, aceste lucruri trebuie bine înțelese mai ales atunci când ne aflăm la frâiele unui business. Pornind de la codul de vestimentație al taberei – casual business, participanții au înțeles care sunt acele mici detalii de vestimentație care îi ajută să își încadreze ținuta în cadrul propus. Desigur, după atelierul Ralucăi cu toții am fost mult mai atenți cu privire la întâlnirile următoare și ne-am ales cu mult mai multă grijă ceea ce purtam.

Anamaria Ciuhuță, expert financiar, nu putea să ne vorbească despre altceva decât despre bani.

„Unii oameni fac bani ușor, alții îi fac greu, unii îi gestionează înțelept, de alții parcă banii fug și la finalul lunii sunt cu portofelul gol. De ce se întâmplă asta și cum să ținem acest filtru curat, astfel încât să atragem banii și să reușim să îi ținem lângă noi? Ce să facem ca să prosperăm financiar? De aceea, în acest atelier vom învăța să vorbim despre bani, altfel”, a menționat Anamaria Ciuhuța în deschiderea atelierului.

„Orice vanzare are 5 mari obstacole de bază: nu există nevoie, nu există bani, nu există graba, nu există dorinta, nu există încredere. Învățăm să le depășim, cu o metodologie concretă și dovedită” – cine să fie oare? Dan Domnica, antreprenor și specialist în vânzări. Acesta ne-a arătat care sunt micile trucuri de negociere la care poți apela ori de câte ori îți dorești clienți noi, cum să identifici piața, dar mai ales cum să faci follow-up eficient. De la ofertă și până la închidere, de la programe de tip CRM și până la întâlniri, Dan Domnica a trecut participanții prin tot ceea ce înseamnă o vânzare bună.

La final, Roxana Domnica, fondator More Networking a rezumat cum să ajungi de la contact la contract și cum să te folosești de strategiile de networking învățate în comunitate pentru a avea cele mai bune pitch-uri, cele mai bune rezultate și cele mai bune date financiare. „În spatele unui business stă o poveste ce trebuie spusă coerent, consecvent și creativ”, a adăugat aceasta.

Concursul de pitch-uri a fost cel care ne-a demonstrat ca putem sa fim cea mai bună versiune a noastră cu minim de efort și s-a terminat cu premii pe măsură – multumim Artesana si MiniFarm.

Și pentru ca totul să fie ca la carte, în tabără au existat exerciții de stretching, sesiune de dans – bachata, dar mai ales o atmosferă antrenantă în timpul cinei.

La final, cum putea să se încheie totul decât cu o ședință foto realizată de Alex Constantinescu și mai ales cu noi contacte în portofoliu, de avut grijă, de întâlnit, de cunoscut și mai apoi de recomandat.

Mulțumim partenerilor pentru cadourile participantilor – Siviero Maria, Techir, Biosunline, Artesana, Chateau Vartely

Multumim gadzei noastre, Casa Muntelui – ne-am simtit ca acasa, revenim cu editia de iarna. Au inceput inscrerile 🙂