De ce să activezi în mediul online și care sunt efectele aduse asupra business-ului?Iată maimulte informații care te-ar putea interesa!
Vizibilitatea în online ne ajută să fim prezenți permanent în ochii clienților și potențialilor noștri clienți. În prezent, a fi prezent în online a devenit vital. Orice produs îți dorești, îl poți avea la doar câteva click-uri distanță. Poți afla detalii, caracteristici, testimoniale și funcționalitate în doar câteva secunde.
Cum ai vrea să ajungi la potențialii tăi clienți fără să îți crești vizibilitatea în online? Folosește deschis toate canalele de comunicare social-media, site-ul personal, youtube, tiktok sau oricare altă platformă pe care te poți promova și te poți face vizibil.
Sunt unele site-uri sau platforme pe care poți să fii afișat gratuit. Asta te ajută ca tu să atragi privirile potențialilor clienți de oriunde ai fi.
Beneficiile online-ului
Te poți plasa ca expert sau microinfluencer pe domeniul tău de activitate. Ulterior, cu cât îți cresc urmăritorii, cu atât îți vei crește referința celor din jur la brandul tău.
Ai nevoie de expunere. Oamenii pot interacționa cu tine la un eveniment la care ai participat. Ulterior te vor căuta. Primele locuri în care aceștia vor căuta referințe de la tine vor fi site-ul – dacă ai sau nu ai unul, apoi canalele social media.
Se vor uita dacă site-ul este unul profesionist, găsește informație relevantă și utilă, îi este ușor de găsit ceea ce caută. Sau din contră – link-urile se încarcă greu, pozele nu rulează, apar imagini blurate sau făcute de amatori.
Toate acestea influențează în mod direct felul în care este perceput business-ul tău.
De ceamânămexpunereaînmediulonline?
Se poate să nu fie prima dată când auzi aceste informații referitoare la expunerea în online. Totuși, amâni și ceva te face să nu treci la acțiune. Se zice că expunerea publică aduce aceeași frică ca cea legată de moarte. Se poate să te viziteze o stare de teamă crescută sau să îți fie rușine să te expui.
5 metode de a fi prezentînmediulonline
1.Postează peconturile social-media. Dacă încă nu ai cont, fă-ți unul pe fiecare rețea în parte.Fii activ pe facebook, instagram, linkedin, tiktok, youtube. Urcă una sau două postări pe zi. Poate fi ceva educativ. Nu abuza de mesajele de vânzare. Oamenii au nevoie de conținut care să se împrietenească cu tine. Postează ceva despre tine sau ceva amuzant, plăcut. Oamenii au nevoie să te cunoască și pe tine, persoana din spatele serviciilor și produselor pe care tu le vinzi.
Citește și oportunitățile pe care le ai când faci parte dintr-un grup de business networking: https://morenetworking.ro/de-ce-sa-alegi-sa-faci-parte-dintr-un-grup-de-business/
2.Fă-ți vlog. Postează o dată pe saptămână pe youtube. Filmează-te povestind despre serviciile și produsele tale. Documenează-te înainte și fă-ți niște notițe încât să știi către ce direcție să meargă filmarea vlogului. Multe persoane preferă conținutul video. De asemenea, este intuitiv, iar oamenii ajung să te cunoască și să îți simtă atitudinea, vocea și să facă produsele și serviciile tale mult mai plăcute.
3. Urcă conținut relevant și articole pe site.Scrie pe blog sau colaborează cu cineva care se ocupă cu asta. Pune articole optimizate SEO pentru a crește relevanța lor in google. Pune articole din care oamenii să fie educați și să înțeleagă mai multe despre utilitatea și beneficiile lor de pe urma produselor și serviciilor tale.
4.Asociază-te cu persoane care să vorbească în online despre produsele și serviciile tale și despre beneficiile acestora. Fie că filmați împreuna un live, un vlog sau un webinar sau că scrie un articol despre tine.
5. Fii prezent la evenimente și emisiuni media, la posturi de televiziune online sau alte apariții care îți facilitează expunere și vizualizări.
În final, amintește-ți că expunerea și vizibilitatea din mediul online îți cresc brandul personal și te ajută să crești rata de conversie. Treci la acțiune și lasă-te să stralucești!